What Your Face Says

4:00pm

Gotta eat my lunch soon. 8]

Awhile ago, I took this test somewhere online and it came back with this – the little blurb below the result was my MSN conversation with Albert a few months ago…

The test is here: LINK

What does your face say?

PS: check out my other Silly Things here: LINK

4:02pm

Subscribe
Notify of
guest
17 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ariel
Ariel
2006-12-14 1:58 am

Ha!!! My face said:At first glance, people see you as warm and well-balanced.

Overall, your true self is passionate and physical.

With friends, you seem dramatic, lively, and quick to react.

In love, you seem gentle and sensitive.

In stressful situations, you seem selfish and moody.
Mmmm!I don’t know about selfish and moody.

Li
Li
2006-12-14 2:15 am

Haha! Nice! 8]

stina
2006-12-14 10:52 am

I took the test thing, too – it’s like I’m half ariel and half li (lol):

At first glance, people see you as warm and well-balanced.
Overall, your true self is passionate and physical.
With friends, you seem logical, detached, and a bit manipulative.
In love, you seem mysterious and interesting.
In stressful situation, you seem like you’re oblivious to the stress.

stina
2006-12-14 10:53 am

er- i guess 2/5 ariel and 3 /5 li. 😛

lostandlonely
lostandlonely
2006-12-14 11:20 am

lol stina! mine said:

At first glance, people see you as warm and well-balanced.
Overall, your true self is creative and expressive.
With friends, you seem dramatic, lively, and quick to react.
In love, you seem gentle and sensitive.
In stressful situations, you seem selfish and moody.

i agree to everything. maybe i should change being selfish and moody? i don’t think i can tho! lol

Li
Li
2006-12-14 11:40 am

Stina: Or maybe, I am 3/5th’s Stina and 2/5th’s Li? [laughs] 😀 Ah that makes so much sense in my head, but not very so typed here… 8P

Lost: that’s fantastic. I find moody and somewhat selfish women (to a degree) to be totally acceptable… 8]

Spongey
Spongey
2006-12-16 6:13 pm

My face says I like to eat pepperoni pizza… a LOT

Li
Li
2006-12-16 6:33 pm

You like to eat pepperoni pizza OR you like to ‘eat’ pepperoni A LOT… 8]

Spongey
Spongey
2006-12-17 1:15 am

hahaha i was actually referring to zits buuuut, i DO love a good meaty pepperonni pizza 😉

Li
Li
2006-12-17 3:11 am

That’s awesome. Fat and juicey ones… Mmm…

Samurai
Samurai
2006-12-18 3:55 pm

I’d forgotten how lewd Li can get. lmao.

Let’s see what this crap test says bout muah….
~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~||~||~||~||~||~||~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~
At first glance, people see you as warm and well-balanced.
Overall, your true self is reserved and logical.
With friends, you seem dramatic, lively, and quick to react.
In love, you seem energetic – almost manic.
In stressful situations, you seem sad and helpless.

Li
Li
2006-12-18 5:37 pm

That’s awesome. 8]

Mystery girl
Mystery girl
2006-12-28 5:53 am

***What Your Face Says***

At first glance, people see you as strong willed and stubborn.

Overall, your true self is passionate and physical.

With friends, you seem dramatic, lively, and quick to react.

In love, you seem like a huge flirt.

In stressful situations, you seem cheerful and optimistic.

What Do People Think Of Your Face?
http://www.blogthings.com/whatdopeoplethinkofyourfacequiz/

Li
Li
2006-12-28 6:21 am

I’m not sure if you can understand this, but for some reason, I felt through my limited correspondance with you that you can be quite passionate and strong willed. I am guessing it’s to do with your usage of words, the articulation and how you express yourself. 8]

Mystery girl
Mystery girl
2007-01-02 12:05 pm

Meow! 😉

Madhupriya
Madhupriya
2013-02-14 7:01 pm

I got the same as you, only my true self is moody and dynamic, and in stressful situations, I’m sad and helpless.

Madhupriya
Madhupriya
2013-02-14 7:05 pm

Lol…my avatar says it all. I love it.